Bu Blogda Ara

21 Ağustos 2015 Cuma

Maybelline The Falsies Volume Express Waterproof Maskara


Günaydın 
Nasılsınız? Bugün sizlere maybelline the falsies volume express waterproof maskaradan bahsedeceğim. Tatile çıkmadan önce suya dayanıklı bir maskara almaya karar vermiştim. Maybelline markasının da maskaralarını sevdiğim için araştırmadan direk aldığım bir maskara bu. Fiyatı da indirimsiz 21 Liraydı. 
Öncelikle söylemeliyim indirim Dönemleri dışında bence maskara almayın. Yani normalde 15 e falan alırdım da acelem olunca almış oldum bir kere. 
Gelelim fırçasına; 
Kaşık şeklinde eğik kıl fırça dediğimiz şekilde bir fırçası var. 
Bu fırçasının şeklini hem sevdim hem de hiç sevmedim. 
Hemen anlatayım, çok güzel kıvırıyor. Benim kirpiklerim çok düzdür. Ama bu maskara cidden kıvırdı. Bu açıdan Sürer sürmez aşık oldum. Ve tek tek kirpikleri tarıyor. 

Bu fotoğrafta baya belirgin. Yoğun renk veriyor. Simsiyah yapması da ayrıca memnun etti beni. Ancak neden sevmedin derseniz, sürümü zor. Ya diplere ya da göz kapağıma mutlaka dokunuyor ve simsiyah boyuyor. 
Alt kirpiklere sürmek ise tam bir işkence. Illaki alt kirpiklerimi boyuyor. 
O yüzden eğer yine de kıvırsın ve tek tek tarasın razıyım derseniz ki ben diyorum alt kirpiklere sürmemenizi öneririm. 
Peki suya dayanıklı mı? Evet dayanıklı. Gün içinde akma yapmadı. Ayrıca bol bol da denize girdim, hiç bir sorun çıkarmadım. 
Ama aynı zamanda maskarayı temizlemek tam bir işkence. Suya dayanıklı makyaj Temizleyiciler ile çıkarmak gerekiyor. Çift bazlı olanlar ile. Ben diadermine ve yves rocher ile çıkarmayı denedim. Fena olmasa da yine de sabah uyandığımda göz altlarım siyahtı. Yani iki üç gün içinde tamamen temizledim diyebilirim. Eğer bunu sorun etmeyeceksiniz, memnun kalacağınız bir maskara olur. 
Ben bu maskarayı aldığım için çok memnunum. Çünkü ihtiyacıma Yönelik bir maskaraydı. Kışın çok tercih etmeyeceğimi de belirteyim, çünkü temizlemesi cidden çok zor. Bu fırça şekline dikkat edip suya dayanıklı olmayan bu şekildeki maskaraları da araştıracağım. Gerçekten de işe yarıyormuş bunu görmüş oldum. Hacim olarak çok başarılı bulmadım, güzel kıvırıyor ve uzatıyor diyebilirim.
Sizin görüşleriniz nasıl? Bu maskarayı kullanmış mıydınız? Ve başka öneriniz var mı?  Yorumlar kısmına yazarsanız çok mutlu olurum. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder