Bu Blogda Ara

18 Ağustos 2015 Salı

Nyx True Taupe Farı

Merhaba 
Geçen aylarda douglas mağazasından yaptığım mini alışverişin ilki bu true taupe isimli göz farıydı.. Inanılmaz yumuşak bir far. Dökülme yapmasa da tozutma yapacak bir yapısı var. The balm farlarına göre daha kadifemsi, daha yumuşak bir yapısı var. 
 Rengi zaten taupe dediğimiz boz bir kahve oldugundan çok belirgin değil. Ama siyah göz kalemi ve bol rimel ile ben bu görüntüyü sevdim. 
Fırçaya hemen geliyor. Ve göz kapağına kolayca uygulanıyor. 
Ayrıca yumuşacık farının yapısını da çok seviyorum. Doğal tonlardan vazgeçemediğim için rengini ayrıca çok seviyorum. 

Farı daha çok fotoğrafta görüldüğü gibi crease dediğimiz göz kapağımın katlanma kısmına uyguluyorum. 

Yapısının gerek yumuşak olması, gerekse de kadifemsi yapısı yüzünden olsa gerek hızlıca bitecek bir far. Ilk kullanımda bile üstünde kullanma izi oldu. Fiyatı %50 indirimle 11 liraydı. Sonbahar ve kışa çok yakışacak bu renklere denk gelirseniz mutlaka şans vermelisiniz. Özellikle de siyah göz kalemi ve bol rimel ile uygulamayı unutmayın. 

Ayrıca Boyner lerde de satılmaya devam ediyor. Paletlerini hiç denemedim ama yapıları aynı ise mutlaka denemek isterim. Sizin önerdiğiniz başka nyx ürünleri var mı? 
Yazıyı nasıl buldunuz? Yorumları benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum. Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder