Bu Blogda Ara

13 Temmuz 2015 Pazartesi

Eklips Makyaj Süngeri

Merhaba, 
Nasılsınız? Yaz aylarında sıcaklar arttıkça makyajda benim gibi sadeliğe mi yönelir oldunuz? Yoksa yogun tempoya devam mi? 
Bugun size yaklaşık bir aydır kullandığım eklips makyaj süngerinden bahsedeceğim. Ne zamandır çok merak ettiğim bu sünger bana bakımgünlüğü olarak tanıdığımız Tuğçe'nin hediyesi. Fiyatını o yüzden net bilmiyorum ama 6 lira civarı bir ürün olduğunu biliyorum. 
Bu makyaj süngerini kullanmaya başladığım ilk gün malesef hemen yırtıldı. 
Sonrasında kullanmaya devam ettim ve yırtık büyümedi ve sorun olmadı. 

Ilk olarak kullanımından bahsedeyim. Ben her kullanım öncesinde dalin ile yıkıyorum. Ayrıca haftada bir kere beyaz sabun ile köpürterek yıkıyorum. Ve hiç leke kalmıyor. 
Günlük kullanımda da artık süngerlerden başka birşey kullanmaz olduğum için  elimde iki Sünger olması çok avantaj oldu. Diğeri daha önce yazısını paylaştığım real techniques makyaj süngeri, onun da yazısı için blogda aratabilirsiniz. 

Eklips ile devam ediyorum. 
Süngeri her kullanım öncesi yıkayıp sıkıp kağıt havlu ile kuruluyorum. Ve fondoteni noktalar gelince cildime uygulayıp, makyaj süngeri ile üzerinden geçerek dağıtıyorum. 
Eklips Sünger real techniques makyaj süngerine göre aslında daha sert ve tok bir Yapıya sahip. 
Eliniz ile sıktığınız zaman gördüğünüz gibi çok da büzüşmüyor, gözenekleri de çok çok büyük değil. Hatta rt süngere daha sık bir Sünger. 
Real techniques ise bu şekilde:
 Aslında aralarında dağlar kadar fark yok. Yani bildiğim kadarıyla fiyat olarak birbirlerinin 4 katı civarı olduğunu düşünürsek bence eklips makyaj süngeri daha başarılı diyebilirim. 
Aslında denemek istediğim iki Sünger daha var. Birisi avonun son çıkardığı, diğeri ise beauty blender. Sırf meraktan alacağım. Ama eğer böyle bir merakınız yoksa eklips yeterli bir ürün. 
Ürün uygulaması konusunda çok başarılı, özellikle çok kapatıcı ürünleri daha hafif uyguluyor, ayrıca süngerin nemli uygulanması fondoten ya da bb-cc kremin yoğunluğunu azaltıyor. Cilde ürünü çok güzel yediriyor ve doğal bir bitiş yakalıyorum. 
Tek bir konu da sizi uyarmalıyım, çok ürün çekiyor. Bu konu da rt ye göre daha çok ürün çekiyor. Yani şunu Söyleyeyim 100 lira civarı bir fiyata aldığım sıvı ürünü bu süngerle uygularsanız yarısını döküyor olarak düşünebilirisiniz. Ama daha uygun fiyatlı ürünler tercih ediyorsanız, hiç durmayın devam edin derim. Ben öyle yapıyorum yani. 
Umarım işinize yarayacak bir yazı olmuştur. Rt, eklips, Avon ve beauty blender için ne düşündüğünüzü çok merak ediyorum. Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum... Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder