Bu Blogda Ara

31 Mayıs 2015 Pazar

The Balm Swiss Dot Allık

Günaydın, nasılsınız? Yazın gelmeyi başardığını düşündüğüm bu günlerde size tam da yaz için çok kullanışlı olacak bir allıktan bahsetmek istiyorum.
The Balm markasının instain serisinden swiss dot isimli turuncumsu allığı.
Turuncumsu diyorum çünkü içinde biraz mercan biraz sarı barındıran bu renk içerdiği incecik Sedef gibi ışıltı yüzünden şeftalilik de barındırıyor. 
Yaz ayında severek kullanacağımı düşündüğüm bu allık toz gibi görünse de yapısı kuru değil. Cilde tutunan bir yönü var bu sayede. Normalde the balm Allıklar gün içinde bende bölgesel dökülmelere sebep olsa da bu allık da hiç öyle bir şeye rastlamadım. Neredeyse hiç tazeleme ihtiyacı da duymuyorum. Tozutma Da yaptığını düşünmüyorum. Ancak pigmentasyonu o kadar fazla ki elinizi bol tutarsanız heide ye benzemeniz çok olası.
Az kıllı yumuşak fırçaları tercih ediyorum bu allığı uygularken. En çok da real techniques core setinde olan kontür fırçası ile uyguluyorum. Bazen de avonun yatay uçlu allık fırçası ile uyguluyorum. Ben beyaz tenli olsam da bana en çok esmerlere yakışacak gibi geliyor. Özellikle biraz yanarsak yanaklarımıza sürdüğümüzde çok mutlu ve sağlıklı görüneceğiz. Kendi renginden dolayı içerdiği ışıltı da aydınlatıcıya gerek duyurmuyor. 6,5 gram olan allığın indirimde fiyatı 30 lira civarı olan bu allığı yaz için alın derim.
Yalnız uygularken Elmacık kemiklerimizin hemen üstüne şamanlara doğru c harfi çizerek uygulamanızı öneririm. Yüm yanakta biraz yapay görünebilir. Daha çok aydınlatıcı uyguladığımız yerelere uyguluyorum ben. Enerjik Görünmek istediğim zamanlarda makyajımda bu allığı kullanıp, yine bu tonlarda bir ruj ve rimel ile sağlıklı bir görüntü elde ediyorum. Aşağıda hem çok uyguladığım hem de dağıttığım halini görebilirsiniz.
İçeriğini merak edecek olursanız da bu şekilde. 

 Umarım ihtiyacınız olan bir konuya parmak basmışımdır. Sevgilerimle... 

Bu arada benefit majorette allığa da muadil olan bu allık bence ondan daha da başarılı. Aklınızda olsun. 


The Balm markasına ait diğer yazılar için;

Houndstooth Allık


Hot Mama Allık


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder