Bu Blogda Ara

28 Mayıs 2015 Perşembe

Mayıs Ayı Bitenleri

Merhaba yeniden 
Bugün size bu ara bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim. Pek seviyorum bu seriyi yazmayı. Umarım siz de okumayı seviyorsunuzdur. 
Bu ay bol bol bakım ürünü bitirdim aslında. Haydi sırayla başlayalım. 

Ilk sırada biofinity markasının lensleri. Bendeki 3 aylık kutuyu ben 90 liraya almıştım. Aslında ince yapısını sevsem de göz bebeğime yerleştirmesi çok zor geldi. Bazen 10 dakika harcadığım oldu ayna karşısında ve bence bu çok sinir bozucu. Tekrar almayı düşünmüyorum. Oasis almayı düşünğyorum. Öneriniz varsa da alabilirim. 
Bir süredir ten ürünlerimi azaltmaya gitmiştim. Yenilerini almıyorum. Elimdekileri de sonuna kadar kullanıp yeni bir iki ürün alacağım. Pure beauty bb kremi bu ay bitirdim. Sonuna kadar kullandım. Sivilce ya da siyah nokta yapmaması ve orta kapatıcılıgı ile bence çok güzle bir ürün. Ama ben bu serinin daha aydınlık durması sebebiyle cc kremini daha çok seviyorum.  Ve tekrar alacağım ürün pure beauty cc krem olur. Ama eğer doğal duran, mat da değil parlak da değil tam ortası bir ürün arıyorsanız tavsiye ederim. Hiç Göze batmıyor ve fiyatı da 25 lira civarında. Watsonslarda satılıyor. 
Ve yaz kış olmazsa olmazım. Vazgeçilmezim! Nivea siyah ve beyazlar için leke bırakmayan deodorant. Ben maviyi de pembeyi de çok seviyorum. Dönüşümlü olarak alıyorum. Başka bir ürünü tercih etmiyorum. Malesef fiyatını hiç hatırlamıyorum. 
Ve bir diş macunu. Sensodyne ile aynı içerikli olan micro silver diş macununun en çok sevdiğim yanı ağzınızda dişinizi furçaladıgınızda aldığınız o tadı hiç bırakmıyor. Su içme ihtiyacı bile hissetmiyorum. Sabahları da uyandığımda güzel bir duygu ile uyanıyorum. Fiyatı 17.50. Sipariş üzerine geliyor. 

Ve gelelim loccitane markasının duş jeline. Şakayık sever misiniz? Ben çok severim. Parfümü ile beraber almıştım bu duş belini. Fiyatını malesef hatırlamıyorum. Kokusu cidden çok güzel ama özel bir tarafı da yok. Tekrar almayı düşünmüyorum. 
Nivea duş jeli. Niveanın kremlerinin kokusunu severseniz bunu da çok seversiniz. Yapısı biraz yoğun. Nemlendirme yönü cidden var bence. Ama uzun sürmüyor. Yani tekrar alabilirim nötr durumdayım. Fiyatını malesef hatırlamıyorum. 
Avene güneş kremi. Sevmedim malesef. Tekrar almam. Detaylı yazısını daha önceden yazmıştım. Dilerseniz onu da okuyabilirsiniz. 
Giovanni avokadolu saç kremi. Deney yapmayan temiz içerikli bir ürün. Fiyatı da 12 lira civarıydı sanırım. Nemlendirme. Yönü var dese de bana klasik bir saç kremi gibi geldi. Malesef ben özel bir yönünü görmedim. Tekrar almayı düşünmüyorum. 

Ve avokadolu bir başka krem. Kiehls Gö kremi. Aşığım bu göz kremine. Ilk fırsatta yeniden alacağım. Bendeki boyu 79 lira. Bir büyük boyu daha vardı sanırım o 119 lira. Ben bir sonrakinde onu almayı düşünğyorum. Çok güzel nemlendiriyor. Ve yapısı incecik hemen cildim emiyor. 

Ve bitti. :) bu ay bitirdiklerim bunlardı. Siz bu ay neler bitirdiniz? Öneriniz var mı bana? Yorumlar kısmına yazsanıza... 

Kendinize iyi bakın , sevgiler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder