Bu Blogda Ara

2 Mayıs 2015 Cumartesi

Nisan Ayı Çok Kullanılanları

Merhaba nasılsınız?
Bir ay daha geride kaldı ve geçen ay yazdığımda çok güzel yorumlar almamdan ötürü bu ayda çok kullandıklarımdan bahsetmek istedim. Bu sefer favoriler yazısı olmadı. Çünkü bazılarını özellikle çok kullanıyorum ki bitireyim. O yüzden başlığı favoriler olarak yazmadım. Biraz uzun bir yazı olabilir o yüzden hemen başlıyorum. 
Ilk olarak ten makyajımda kullandıklarım, 
Bu dört üründen en çok pure light fondoteni ve bb kremin hemen yanında yer alan rimmel London markasının stay matte isimli pudrayı severek kullandım. Diğer pudra mac studio fix kapatıcı özellikle pudrası. Aslında severek kullanıyorum ama biraz fazla kapatıcı geliyor. Bir de tek başına üst üste kullandığım günlerde gözeneklerimin fazlaca dolduğunu hissettim. Biraz ağır bir yapısı var. Bitirince mineral pudra almayı düşünüyorum. Kalın yapılı pudraları sevmediğimi farkettim. Rengini duruşunu sevsem de sonrasında almayacağım.

Gelelim allıklara; 

Hepsi severek kullandığım ürünler. Sırayla the balm mary lou manizer, mac aphrodit's Shell bronzer, benefit majorette krem allık, the balm cindy lou manizer ve bobbi brown Shimmer brick compact aydınlatıcı& allık. Yaz geldikçe daha parlak ve bronzluk veren ürünlere yöneldim. Aydınlık görüntüden çok hoşlanıyorum. 

Gelelim farlara; 

Yine bronz renklere yöneldim ya da aydınlık görüntü verecek renkleri seçtim. Bu ay en çok wetnwild markasının farlarına elim gitti. Bulursanız kaçırmayın. Cidden çok uygun ve kaliteliler. 

Dudaklarda; 

Neredeyse bu üç ruju sürdüm diyebilirim. En çok wetnwild Bare it all. Özellikle bronzer sürdüğümde hiç düşünmedim. Sonrasında mac pink plaid ve Nisan ayının sonlarında keşfettiğim ama hiç elimden düşürmediğim golden rose velvet matte serisinin 02 numarası. Doğal renklere yöneldim bu ay daha çok. 

Gördüğünüz gibi mat ama soft renkler. 

Ojeler konusunda ise; 
Yine soft renklere yöneldim. Ve açık ara en sevdiğim oje markası pastel. Sanırım söylemem gerek yok. Sırayla; 82, 144, princess ve 09. 

Son olarak kokular; 
Nivea yaz kış vazgeçilmezim. Hem kalıcı hem de ter kokusuna ve lekelerine karşı muhtesem. Koku olarak ise pudra kokusu ise Victoria's Secret bombshell en çok kullandığım oldu. 

Sanırım Mayıs ayında da bu ürünlerle devam ederim. Ama kim bilir belki de Anneler Günü'nde yeni keşiflerde bulunabilirim. Siz bu ay neleri en çok kullandınız? Yorum olarak yazarsanız bana da fikir olur. 
Sevgilerimle Hoşça kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder