Bu Blogda Ara

13 Nisan 2015 Pazartesi

Mac Browset Beguile

Merhabalar, 
Nasılsınız? Umarım şahane bir hafta olur bu hafta sizin icin. Ben size aslında yazmakta geç kaldığım bir kaş maskarasından bahsedeceğim. Geç kaldığımı düşünüyorum çünkü alalı 3 aya yakın oldu ve hergün kullandığım bir maskaraya daha erken yazmalıydım diye düşünüyorum. Uzun süredir kaşlarına kendim Şekil veriyorum. Iki üç ayda bir kuaföre gidiyorum. Bu yüzden de iyice şekli oturdu ama kısım kısım bazı yerler malesef boşluklu. Onları bir süredir kaş farı ile dolduruyordum. Kaş farı ile doldurma işi biraz zor gelmeye başlayınca kaş maskarası arayışına girdim. Instagramdan takip edenler bilir bir ara essence in kaş maskarasını kullandım ama Şeffaf olduğu için iki iş çıkıyordu. Ve sonunda renkli kaş maskarası alarak bu iki işten kurtuldum. 
Mac ten aldığım kaş maskarası mac Browset diye geçiyor. Saçlarımın rengine ve açık tenli olduğum için Beguile yi edindim. Bu kaş maskaraları 55 Liraya satılıyor. Içinde uzun süre yetecek ürün var. En çok içinde minik simlerden dolayı negatif yorumlar var. Eğer en koyu rengi almayacaksınız bence ık renklerde soru. Yok. Çünkü sadece flaşlı yakın çekimde belli oluyor. Eğer koyu rengini almak isterseniz onun yerine Pro long wear serisinden tavsiye ederim. 
Tüm gün kaşlarımın şekli hiç bozulmuyor. Renk olarak da kalıcılığı tüm gün gidiyor. Ben çok memnunum. Tekrar tekrar da almayı düşünüyorum. Şimdi sıra görsellerde 

Flaşlı görünümü ise malesef biraz parlak. Ama bu kadar yakından flaşlı çekimler yapmadığım için ben sorun etmiyorum. Benefit in kaş maskarası daha iyi deniyor bu açıdan ama onun fiyatı sanırm 80 liraya yakındı. 


Umarım aydınlatıcı bir yazı olmuştur. Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder