Bu Blogda Ara

23 Nisan 2015 Perşembe

Flormar Lip Primer

Merhaba yeniden, 
Bugun size merakla aldığım bir üründen bahsedeceğim. Flormar lip primer, yani dudak bazı. 
17.50 liraya aldım. Cam bir glos görünümlü Şişe içinde satılıyor. Görüntüsü çok şık bence. Yalnız kutusu falan yok. Direk bu şekilde satın alıyorsunuz. Bunu biraz garipsedim doğrusu. 
Neyse gelelim bu dudak bazına. Glos gibi likit ruj görünümlü sandım ilk başta. Ama içinde bildiğiniz göz bazı kıvamında kremimsi bir ürün var. Buna cidden çok şaşırdım. Ben nedense likit ruj diye düşünmüştüm. Yani bildiginiz kremsi bir sıvı var icinde. 
Glos gibi bir aplikatörü mevcut içinde. 

Gelelim uygulamasına;
Makyajı yaptıktan sonra dudaklarıma uyguladım. Ruj Sürer gibi sürdüm. Yalnız ince sürmeye dikkat etmek gerekiyor. Kalın sürerseniz biraz kalın bir tabaka gibi duruyor. 
Sonrasında bir dakika kadar beklemek en iyisi. Ben uzun da beklettim ama o zaman fazla kurudu. Rujun sürümü zorlaştı.
Dudak rengini nötrlüyor. Benim dudak rengim biraz koyudur her açık rengi süremiyorum. O yüzden sürdükten sonra bu renksiz halini çok sevdim. Üzerine de bendeki kalıcılığı en az rujumu sürdüm ki rujun süresini uzatıyor mu görmek için. 
Gelelim izlenimlerime;
Rujun rengini daha da belirgin yaptı. 
Kalıcılığını arttırdı. 
Ruju daha da matlaştırdı. 
Bu yüzden de bununla ilişkili olarak biraz kuruttu. O yüzden hergun kullanıma uygun olmadığını düşünüyorum. 
Çizgilerin görünümünü kısa Süreli azalttı. 
Bir de hani kalıcı likit rujlar vardır dudaktayken gergin hissedersiniz öyle bir his Bıraktı. Yumuşak rujları seviyorsanız çok hoşlanmayabilirsiniz. 
Ve son olarak memnun muyum? 
Tabiki olmazsa olmaz bir ürün değil. Ancak uygun fiyatlı olması, rujun bir kaç saatte olsa kalıcılığı arttırması bence güzel Özellikler. Mat rujları ekstra çok seven biri olduğum için de sevdim. Her gün kullanmayı düşünmüyorum ama kenarda da durdurmam. Sık sık kullanırım. Ben ki far bazını alıp kenarda unutan biri olarak sanırım bu dudak bazını daha çok kullanacağım. Sadece keşke çizgileri ya da pürüzleri de kapatma konusunda daha başarılı olsa demedim değil. Yine de memnun kaldığım bir ürün oldu. Benim için yeni olan bu ürünü kullanan var mı? Siz almayı düşünür müsünüz? Yazarsanız memnun olurum. Sevgilerimle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder