Bu Blogda Ara

16 Nisan 2015 Perşembe

Pastel Ojelerim

Merhaba, 
Oje yazısına ne dersiniz? Ojelerimi gözden geçirdiğimde en çok pastel markasının ojelerini tercih ettiğimi farkettim. Yaz da gelirken özellikle en çok kullandığım renkler ile ilgili bir yazı yazmaya karar verdim. Genelde açık renkler tercih ediyorum. Ya da direk bordo ve ya siyahlar. Ama bordo ve siyahları daha çok kış ve sonbaharda kullanıyorum. 
Pastel markasının ojelerinin renkleri ve fiyatları bence gerçekten çok iyi. Fiyatı 2,5 TL civarı ve hemen de bozulmuyorlar. 
Bende ki renkleri bu şekilde. Özellikle 144, 15, 82 ve nudelardan pembe alttonlu princess isimli olanı severek kullanıyorum. 
Yalnız tırnakta soyulma yapmamasına rağmen parlaklıkları beni tatmin etmiyor. Genelde patlatıcı sürüyorum sonrasında. 
Kokuları da malesef biraz belirgin. Pencereye yakın yerlerde sürüyorum. 

Fırçaları keşke biraz daha kıllı olsa. Sürerken zorlanıyorum. Yapıları orta kıvamda. Çok sıvı da değil. Yoğun da değil. Her rengini en az 2 kat sürüyorum. Pek 3. kata ihtiyaç duymasam da tek katın yeterli olduğuna hiç denk gelmedim.
Nude serisine ise cidden bayılıyorum. Bendekiler princess, bone, beige. Bir de bulabilirsem blush isimli olanı alacağım. Aralarından bir tek bone isimli olanı kendime yakıştıramadım. Sıcak alttonlu Arkadaşlara daha iyi gidecektir.  

Bazılarının mesela lila olanın cidden fırçası çok ince. Fırçaları biraz dolgunlaşsa sanırım başka hiç bir markadan oje almam. Renk çeşitlerini çok seviyorum. 



Siz genelde oje de hangi renkleri ve markaları seviyorsunuz? Yaz için Önerilerinizi yazarsanız çok sevinirim. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder