Bu Blogda Ara

8 Aralık 2014 Pazartesi

Maybelline Color Tattoo 24 hr Permanent Taupe

Yeni bir haftadan daha merhaba, 
Bugün tek bir yazı yazmayı düşünsem de parça parça bahsetsem hem kısa olur sıkıcı olmaz hem de daha ayrıntılı olur diye düşünerek maybelline color tattoo 24 hr serisinin elimde bulunan krem farları ile ilgili bir yazı yazmaya karar verdim. Ilki permanent taupe rengi. Bu renk mat bir BOZ KAHVE rengi. Taupe kelimesinin açılımı tam olarak bu. Boz kahve. Ve gördüm ki bu renk cidden çok beğeniliyor. Ve bende bir heves aldığım bu farı bir süre hiç kullanamadım. 
Filtresiz olarak eklediğim bu renk bana pek çekici gelmedi aldığımda. Kahvesi nerde acaba bu boz rengin diye düşünmedim değil. Sizce de daha çok bir gri değil mi? Boz bir gri hatta. Ama madem aldım neler ypaoılabilir diye biraz okudum biraz denedim derken neyseki Artı yönlerini buldum. Hemen sayayım. 
* Siyah farlarla ve siyah göz kalemleri ile çok iyi anlaşıyor. 
* Sıcak kahveler ile biraz gölge verilince içindeki kahve ortaya çıkıyor. Gizemli bir renk olarak görünüyor. 
* Koyu renk farlar için far altında güzel bir zemin oluşturuyor 
* Bazılarının kullanımına göre kaş farı olarak da KULLANILIYOR. 
* Son olarak son bahar ve kışa çok yakışıyor. 
Ve bazı makyaj örnekleri...
Hem siyah hem de kahveler ile cidden uyumlu bir far. 
Peki hiç olumsuz yönü yok mu? 
Ah olmaz mı!!! Hemen sayayım
* Öncelikle zor dağıtılıyor. Üzerine başka bir rengi uyguladığınızda çok rahat yapışıyor farınız sabitleniyor. Ama tek başına uygulamak zor. 
* Tek başına yine bence açık renkli kişilere uygulanmamalı. Pigmentasyonu iyi ama tek başına anlamlı gelmiyor bana. Bi başka far ile gölgelemek şart gibi. Ama taupe tarzı iki ayrı renge de göz kırpan böyle renkleri seviyorsanız orası başka yani  
* Bu serinin sedefli renklerine göre daha yağlı. Bir süre sonra göz kapağında birikiyor. Gün için de kontrol şart. Ya da far bazı mutlaka kullanın. Yağlı göz Kapağı olan arkadaşlar aman dikkat. 

Ben indirimde 10 lira civarında almıştım. Yılbaşı indiriminden önce maybelline standıdaki fiyatlar biraz şişirlmiş gibi geldi bana. Indirimleri bekleyin derim. Hani almasam da olurmuş bence. Çok da olmazsa olmaz bir renk değil benim için. Ama tabi o cam kavanozun içinde olması bile çok tatlı. O konu da zaten apayrı. Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder