Bu Blogda Ara

1 Aralık 2014 Pazartesi

Maskara Dosyası!!

Merhabalar, 
Tembel bir blogger olan ben size özürlerimi sunuyorum ve kapsamlı bir maskara dosyası ile bu aya açılış yapıyorum. Umarım Aralık ayı daha iyi olur yazılar açsından. Kasım ayında sadece bir tanecik yazı yazabildim malesef. Haydi başlayalım ne dersiniz. Konumuz olmazsa olmazımız maskaralar... 







Bu maskaraların nihayet bu ay yarısını bitirdim. Ve elimde sadece üçü kaldı. Bitenler ve kullanmaya devam ettiklerim ile ilgili yorumlarım hemen aşağıda....

Hadi tek tek inceleyelim...






Öncelik olarak bitenler:
Benefit They're Real maskara:

Fırçası için bir kereliğine olsun alınır. O yüzden ben pişman olmadım. Ama çok hızlı kuruması ve zor çıkarılması ,le tekrar alır mıyım bilmiyorum. Yakın zamanda almam. İleride belki...

daha detaylı yazısını önceden yazmıştım, okumak isterseniz tık tık













İkinci sırada Clinique high definition lashes

Öncelikle uzun ömürlü bir maskara. Fırçası yine çok farklı. Güzel kıvırıyor ve tarak gibi olan fırçasının diğer kısmı rimelin fazlalığını alıyor. Sade, kıvrık kirprikler isteyenler çok sevecektir. Ben kullanırken de sevdim aslında. Ama tekrar almam bence fiyatı ile performansı çok orantılı değil. 

Yalnız ben bu maskarayı atmayı düşünmüyorum. Argan yağını ile kaşlara veya kirpriklere uygulamak için elimde bulundurmaya devam edeceğim.









Loreal Volume Million Lashes

Silikon kılları ve siyah rengi ile tatmin edici bir maskara. Loreal marka maskaraları cidden seviyorum. Sürümü de kolay. Ayrıca bu maskaranın fırçası ile bağlantı yeri baya esnek, o yüzden kirpikleri çok güzel kavrıyor. 



Ve doğru çöpe gidiyor çünkü ilk fırsatta tekrar alınacak.










Hala kullandığım Maybelline Colossal Go Extreme Volum 

Bence fiyatına göre performansı cidden muhteşem. Detaylı yazısı hemen burada

Yalnız kullandıkça bir şeyi fark ettim, topaklanmaya başladı. Bazen rahatsız oluyorum açıkçası... Bir de fırçası öyle tombik ki her seferinde göz kapağıma bulaştırıyorum. 

Yine de evet tekrar alırım, rengi ve hacim verişi harika...









Bu sefer bir maskara değil, maskara bazı
Crazy Look Primer Maskara

Fırçası yumuşacık ve tombik yapısı şirin, hacim veriyor cidden. Ama dikkatli olmak gerekiyor bazen beyaz beyaz diğer maskranızın altından görünebiliyor. Bir de kullanmadan önce kirpik kıvırıcı kullanmanızı öneririm. Zira kalın fırçası pek bi düz bir görünüm elde etmenizi sağlıyor. Özellikle kahverengi maskara ile kullamayı seviyorum. Tekrar alırım, Hemen de kurumadı üstelik. Bayadır benimle...









Ve son maskara:
Avon Big & Daring maskara
Bendeki rengi kahve siyah olanı.
Bir haftadır kullanıyorum. Net bir şey söyleyemiyorum. İzlenimlerime göre, kesinlikle kirpikleri kıvırıyor, ve şimdilik topaklanma yapmıyor. Ama henüz çok yeni olmasının etkisi olabilir. Çok hacim verdiğini düşünmüyorum 

Yine fırçası tombik olduğu için her seferinde göz kapağıma bulaştırıyorum. Yalnız fırçası dikkat ettiyseniz kaşık şeklinde bu yönü sürümü kolaylaştırıyor.

Tekrar alıp almama konusunda maalesef bir şey söyleyemiyorum henüz çok yeni...







Benim son zamanlarda deneyimlediğim maskaralar bu şekilde... Sizin bu maskaralar hakkındaki yorumlarınız nasıl? Ve bana hangi maskarayı önerirsiniz... Hala hayatımın maskarasını denediğimi düşünmüyorum.

Denemeyi düşündüğüm maskaralar ise;
Yves Rocher Sexy Pulp
Dior Addict It Lash
Lancome Hypnose 


Sevgilerle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder