Bu Blogda Ara

5 Aralık 2014 Cuma

Avon Supershock Siyah Göz Kalemi

Merhabalar, 
Bugün çok konuşulan ve benim sırf meraktan aldığım supershock siyah "gel-eyeliner" olarak adı geçen göz kaleminden bahsetmek istiyorum. Katalog fiyatı 22.50 lira olarak görünen bu göz kalemini kampanyalara göre çok daha uyguna satın alabilirsiniz. Ben 12.90 lira üstü alışverişlerde 5.90 olarak belirlenen alışveriş Şartı ile satın aldım. Bir hafta oldu alalı. 
Bu alışverişimi hatta instagramda paylaşmıştım. 
Haydi çok konuşulan bu göz kalemini inceleyelim. 

Ilk bikaç gün boyunca hep göz içimde kullandım. Hakikaten göz pınarlarım haricinde nasıl sürdüysem öylece kaldı. Kalıcılığı çok başarılı. Ayrıca rengi de simsiyah. Sürümü çok kolay yağ gibi kayıyor. Bir tek göz pınarlarımda çok az dağılma olmuş. Eh bence o kadar da olsun yani. 

Sonrasında pazartesi günü eyeliner olarak kullanmayı denedim. Denedim diyorum çünkü süremedim. :( yağ gibi kayması sonucu kontrolü o kadar zor ki! Üstelik gerçekten de yumuşacık jel kıvamı ucunun hemen yuvarlaklaşmasına hatta üç beş kullanımda bir açma ihtiyacı duymaya sebep oldu. Kalın bir çizgi çizebildim. Göz kapağımı tümden boyayabilirdim o derece.  Ve bu simsiyah göz kalemini sadece göz içlerine kullanmaya karar verdim. Aşağıda göreceğiniz gibi kalem ile çizgi atmak bile mesele. Ta ki aklıma eyeliner fırçası gelene kadar. Evet ince çizgi eyeliner fırçası ile çizildi. Denemesi de yapıldı. Jel kıvamlı bu yumuşacık kalem ile eyeliner fırçam çok güzel uyum sağladı. Yine tüm gün akmayan ve sürdüğüm gibi duran bir eyeliner elde etmiş oldum. Jel eyeliner alma fikrini biraz erteledim diyebilirim. 

Peki bu sorunu da aştık. Ne kaldı geriye? Geriye şu kaldı. Elinizin altında her an kalemtraş olmalı. Çünkü inanılmaz yumuşak kıvamı kalemin hızlıca bitmesine sebep oluyor. Sadece bir haftada ucu bitti. 

Peki ne yapmalı? 
Kampanya zamanlarından sonuna kadar yararlanmalı. Sephora kalemleri kadar kaliteli. Yani benim en sevdiğim kalemler sephoradan aldıklarım ben o yüzden onunla kıyaslayabiliyorum. Benim bu kalem için deneyimlerim bu şekilde. Peki siz aldınız mı? Nasıl buldunuz? Şu an elinizde hangi markaların kalemleri var? Ve hangisini önerirsiniz? Yorumlarınızı çok merak ediyorum. Sevgiler. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder