Bu Blogda Ara

1 Aralık 2014 Pazartesi

Bitenler Dosyası

 
Merhaba yeniden,
Bugün uzun zamandır biten ürünlerimi biriktirdiğimi ve artık yazılarını yazıp onlara veda etmem gerektiğini, boş bir günümde odamı toplarken farkettim. -Annemin sitemlerinin hiç etkisi yok tabi ki :))

Ve gelelim bitenlere, sırayla başlıyorum;


Bittikçe aldığım, aldıkça alacağım en sevdiğim, en siyah ve en uzun süre giden eyeliner. The Balm schwing

Detaylı yazısını daha önceden de yazmıştım. Okumak isterseniz tık tık

Yalnız yağlı göz kapakları olanlara önceden uyarıda bulunayım, dağılma yapabiliyor, far bazı şart. Benim genel olarak kuru olan göz kapağımda hiç öyle bir durum ile karşılaşmadığım için yazımda bahsetmemiş olabilirim.



Clinique High definition maskara.

Günlük kullanılabilecek bir maskara. Bence fiyatına göre performansı zayıf. Tekrar almam. Fırçasını atmayacağım yalnız. Çok fena planlarım var. Önümüzdeki günlerde hazırlayıp yorumlarımı yazacağım. :)

Benefit They're Real maskara
eh fena sayılmaz. Şimdilik tekrar almam. Ama olur ya güzel bir indirim olur. Bir set içinde olur. O zaman neden olmasın şans veririm. Hızlı kurumasa, fırçası olsun, simsiyah rengi olsun fena sayılmaz yani... Ama şimdilik, hayır bizimle değilsin bebeğim.
 Loreal Skin Perfection Serum

Ya bitmene üzüldüm ben yahu... sevmiştim. Elimde bir nemlendirici losyon var akşamları şimdilik onu kullanıyorum. Ama yine de indirimlerde tekrar almayı düşünüyorum. Bu serum ile temizlenmiş cildime masaj yapmaya bayılıyorum...
 Yine bittiğine üzüldüğüm bir başka ürün...
Clinique Clarifying lotion.
İçinde alkol var bu tonikte, kimse bana aksini ispat edemez. Ama ben yine de sevdim. Gerçekten güzel temizliyor ve gözenekleri bence kullanıldığı sürece küçültüyor. Tabii bırakınca eski hale dönecekler, ama olsun kullanmaya devam ederim bende...

İlk defa bir toniğin işe yaradığını hissettim ve tekrar aynısını alacağım. Cildinizde sivilceler hemen açılıyorsa sürdüğünüzde yakıyor, ancak onun dışında ben bir zararını görmedim. Genel olarak okuduğum yorumlardan ya çok seviyorlar benim gibi, ya da hiç sevmiyorlar...

Bizimlesin tatlım;)

Bitmesine çok sevindiğim bir başka ürün....

Ay ne işe yaramaz bir makyaj temizleme losyonusun sen.

Eğer suya dayanıklı makyaj malzemeleri kullanıyorsanız ki ben genelde onları tercih ediyorum. Hiç almayın paranız boşa gitmesin.

 İkinci Bebak Acı Badem Sütüm de bitti. Elimde şu an Garnier makyaj temizleme suyu olmasa hemen tekrar alırdım. Kokusunu ve yumuşacık halini seviyorum. Bence güzel göz makyajı temizliyor. Ancak çinde acı badem olduğu için ben cildime uygulamıyorum. Tüyleri beslemesini istemem sonuçta....

Kapağında paraben free yazıyor bu arada... Umarım doğrudur.
Otacı Gül suyu

Ben gül suyu kullanmayı seviyorum...
Makyaj yapmadığım zamanlarda, ya da tonik kullanmak istemediğimde, bazen de kil maskemin içine... Her zaman elimin altında olmalı. Ancak bi dahaki sefere
otacı değil de rosense markasının gül suyunu denemeyi düşünüyorum. Sanki o daha doğal gibi geliyor.
 Rimmel Match Perfection ivory rengi concealer

İkincisi çoktan yedeklenmişti. Göz altı morluklarınız varsa tek başına bence işe yaramaz, pek kapatıcı sayılmaz. Ama corrector üzerine uygulamak için ya da yuzunuzu aydınlatmak için ideal. Normalde de cok concealer kullanmadığım için bu bana yetiyor. Çok da bereketli bir ürün.
 Avon Rare Pearl Parfüm
Kokusunu seviyorum. Minik şişesi tam çantaya atmalık. Bu ara elimde biriken kokuları bitirmek adına bir projem olduğu için tekrar almayacağım. Ama ileride neden olmasın...
Çiçeksi hafif tatlı koku sevenler bence şans vermeli...

Ve temiz içeriği ile önerilen Pierre F yüz temizleme jeli
Yapısı daha çok şampuana benziyor. Ben pek sevmedim. Tekrar almayı düşünmüyorum. Bunun yerine dalin almak bence daha mantıklı...















Ve işte benim son zamanlarda bitirdiğim malzemeler bu şekilde.
Sizin bu malzemeler arasında denedğiniz var mı?
Siz nasıl buldunuz? Yorumlar kısmına yazarsanız çok sevinirim. Öpüyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder