Bu Blogda Ara

26 Ekim 2014 Pazar

Give Crease A Chance

Tekrardan merhaba, 
Bugun size aldığımdan beri eyeliner fırçası haricindeki tüm göz fırçalarımı kenara iten hem pratik hem de başarılı bir far fırçasından bahsedeceğim. Bu benim the balm markasından aldığım ilk fırça. 
Açıkçası farlarından allıklarından bu fırçaya pek sıra gelmemişti. Indirim sırasında alacak çok bişey olmayınca şans vermek istedim. Ve ne iyi yapmışım yahuuu
Iki uçlu olan bu fırça bir kere çok pratik. Iki Tarafından birisi yassı ama bol kıllara sahip tüm göz kapağımıza uygulayacağınız farları sizi hiç uğraştırmadan süren, bol far kapan bir şekilde düzenlenmiş. Biraz tozutuyor malesef ama siz de benim gibi açık renkleri çok kullanıyorsanız çok bir sorun olmayacaktır. Kıl Dökme yaşamadım ve çok sevdim. Benim kocaman göz kapağım yok ona rağmen cidden büyük gelmedi. Yek kötü yanı detay çalışamazsınız. Biraz dikkat etmek gerekir. Çünkü geniş oldugu için sürmek istediğiniz yerin etrafına fazladan yayabilir

Diğer tarafı ise başarılı bir karıştırma fırçası. Blending brush dediğimiz cinsten. Utanarak söylüyorum benim bu fırçadan önce karıştırma fırçam yoktu. Çünkü mac ve sephorada görmüştüm sadece ve biraz pahalı gelmişti. Oysa bu fırçayı 16 liraya aldım indirimde. Ve iki fırça gibi düşünürsek bence çok hesaplı oldu. Ve canlarım karıştırma fırçası gerçekten iyi iş çıkarıyor. Keske daha önceden alsaymışım. Biraz sert ama beni rahatsız etmiyor. Eğer ihtiyacınız varsa ki her zaman bir fırçaya daha ihtiyaç vardır. Şans verin derim. Her hafta yıkadım ve kıl dökülme sorunu yaşamadım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder