Bu Blogda Ara

13 Ekim 2014 Pazartesi

Maybelline The Colossal Go Extreme Volum Very Black

Merhaba yeniden hepinize 
Bugun size bir suredir elimden düşürmediğim uygun fiyatıyla da bundan sonra düşürmeyeceğim bir maskaradan bahsedeceğim. Ben indirimde 16 liraya almıştım. Normalde de yaklaşık 20 lira civarında. Maybelline biliyorsunuz maskaraları ile unlu bir marka. Hatta ilk olarak Kimyager Williams, 1913 yılında kız kardeşi Maybel için vazelin ve kömür tozunu karıştırarak ilk maskarayı icat etti. Marka 1915 yılında “Maybelline” adını aldı. (Maybel ve vazelinin birleşmesinden).
Bu hikayeyi eskiden beri bilsem de ne garip ilk defa maybelline markasının maskarası ile yeni tanıştık. Bir çok çeşide sahip bu maskaralardan benimki the clossal go extreme volum very black ( sarı ve pembe yazılı olan da denilebilir) kolay çıkarılan bir maskara. Bu yüzden günlük kullanıma çok uygun. Çünkü makyaj sonrası da çok önemli. Gün içinde bazen dökülme yapıyor ama çok değil. Tombik fırçasının kullanımı bence zor. Bazen göz kapağına bulaşıyor. Sanırım daha ince fırçalı maskaralara alışmış elim. Bana zaman gerekli biraz alışmak için. Bahsettiği kadar hacim verdiğini düşünmüyorum. Ama kirpikleri yapıştırmıyor ve cidden uzatıyor. Bazen flormar maskara bazından yardım alıyorum. Bu maskaradan önce clinique high definition kullanıyordum. Bence çok da farklı değiller ve bu ürün fiyat olarak ondan kat ve kat daha az. Benefit they're real ile kıyaslayacak olursam evet biraz daha zayıf kalıyor ama onu da silerken çok uğraştığım ve fiyatının 100 lira olduğunu düşünürsek günlük kullanım için maybelline benim için daha tercih ediliyor. Sadece maybelline the colossal go extreme maskara kullandığım fotoğraflarda aşağıda. Siz kullandınız mı bu ürünü daha önceden? Memnun kaldınız mı? Peki yazıyı nasıl buldunu? Yorumlarınızı paylaşırsanız çok mutlu olurum. Sevgiler... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder