Bu Blogda Ara

15 Eylül 2016 Perşembe

Rimmel London Gel Eyeliner -001 Black/ Siyah

Merhaba yeniden
Umarım bayram tatiliniz keyifli geçmiştir. Ben anneannemlerin yanında olunca pek bi kalabalık pek bi keyifli geçti çok şükür. Ailelerle geçirilen bayramlar bambaşka tatlı oluyor. 
Bugün size okulların açılmasıyla sürekli elimin gideceği bir üründen bahsedeceğim. 
Rimmel London markasının 001 numaralı siyah jel eyelinerı. 
Siyah bir kavanoz kutu içinde bulunan bu simsiyah eyeliner benim vazgeçilmezim. 
Ben kullanmadan önce çekmiştim bu fotoğrafı. 
Kutlusunun içinde bu şekilde cam kavanoz ve minik bir fırça çıkıyor. Fırçasını çok işlevli bulmasam da idare eder diyebilirim. 
Gelelim ürüne. 
Ürün bir kere simsiyah ve mat. Üstelik gerçekten suya dayanıklı! Ben bunu en hatırlamak istemediğim şartlarda tüm gün ağladığım bir gün denemiştim. Allah hiç birimizi bir daha ağlatmasın. Ama o deneyim bana gösterdi ki gerçekten çok başarılı bir eyeliner. 
Bu ürünle ilgili bir püf noktadan bahsetmem lazım. Sürdüğünüz ilk an biraz Islak olduğu için aşağı doğru bakarsanız kurumasına fırsat vermiş olursunuz. İlk an o fırsatı vermezseniz üst göz kapağınıza bulaşıyor. Ama o ilk an geçtikten sonra sabitleniyor. Ve tüm gün kontrol etmenize bile gerek kalmıyor. 

Uygulama olarak da kesik uçlu ecotools markasının eyeliner fırçası ile uyguluyorum ben. Eklips bu konu da yedeklediğim ama memnun kalmadığım bir fırça oldu. Belirtmeden de geçmeyeyim. 

Rimmel London markası ülkemizde watsonslarda satılmakta. Fiyatı indirimsiz 18 liraydı diye hatırlıyorum. indirim Zaman'ı çok daha uyguna bulabilirsiniz. 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere... Hoşça kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder