Bu Blogda Ara

30 Haziran 2015 Salı

Haziran Ayı Bitenleri

Günaydın;
Nasılsınız? Bir ayı daha birlikte geride bıraktık değil mi? Ve yazmayı en sevdiğim yazıya sıra geldi. Bitenler!!! 
Bu yazıları çok çok seviyorum. Ve bence en iyi izlenim bir ürün bitince oluyor. Haydi başlayalım. 
Bu ayın bitenleri saç ve ten makyajı üzerineydi daha çok. 
Ilk olarak wellaflex saç spreyi, 
Yaklaşık bir yılda ancak bitirdim. Fiyatını malesef hatırlamıyorum. Dalgalarımı belirginleştirmek istediğim zamanlarda kullandım. Muhteşem bir özelliği yok. Fiyatı uygun, elimin altında olsun istediğim bir ürün. 
Ikinci saç ürünüm şampuanım, 

Daha önceden de kullandığım bioxcin saç dökülmesine karşı şampuan. Dökülmeyi azalttığını düşünmüyorum. Yani bence o kısım beslenmemiz ve stres ile alakalı. Bir de tabiki mevsim geçişleri. Ancak bu ürünü kullandığımda gözlemledim ki minik tüyümsü saçlarım daha da güçlendi. Bitkisel olması da benim için tercih sebebi. Şimdi kadınlar için ayrı erkekler için ayrı çıkarmışlar. Iki kutu daha var elimde. Bitirene kadar devam edeceğim. Bu arada şampuanın kıvamı biraz ağdalı gibi sert. Ilk kullanımda saçlarımı sertleştirdi, ama zamanla alıştık. Köpüren bir yapısı var. Yapısı biraz daha yumuşak olsa sanırım hiç vazgeçmem. Çok uzun saçlıysanız biraz uğraştırabilir sizi. 

Evet deodorant ve parfümle devam ediyorum. 
Loccitane markasının şakayık çiçek kokusunu çok seviyorum. Fiyat olarak 150 lira civarıydı. Ancak malesef çok kalıcı değil. Tekrar almayacağım. 
Nivea invisible siyah ve beyazlar için deodorant ise vazgeçilmezim. Kokusunu da çok seviyorum. Genelde bir mavi bir pembe şeklinde alıyorum ki kokuya alışıp hissetmemeye başlamayayım. Bi sonrakinde mavi alırım o yüzden. Cidden ama çok etkili. Denemediyseniz şans vermelisiniz. 
Ve en sevdiğim fondotenlerden loreal Lumi Magique fondoten. Aydınlık bir duruşu var. Özellikle kuru ise cildiniz mutlaka deneyin. Benim karma cildim de illaki pudra istiyor. O yüzden tekrar almayacağım. Ama rengi duruşu yapısı cidden şahane. Detaylı yazısını yazmıştım. Isterseniz buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Bende ki rengi ivorie rose/ rose pearl

Ve bir yılda biten canım cindy lou manizer. Somon renkli aydınlatıcı diye geçen bu ürünü ben allık olarak kullandım. The balm dan olan bu ürünü cidden çok çok seviyorum. Eğer sizde beyaz tenli iseniz bence çok seveceğiniz bir allık olabilir. Detaylı yazısını yazmıştım, okumak için buraya tıklayabilirsiniz Tek eksisi kırılması oldu. Presleyerek gerçi kullanmaya devam ettim. 

Ve tek eksisinin paketlemesi olan bir pudra. Rimmel London stay matte 005 Numaralı pudrası. Muhteşem bir yapısı var. Ve inanılmaz uygun. Ben 15 liraya almıştım. 6 ay kadar kullandım. Son zamanlarında malesef paketlemesi dayanmadı. Şimdi bir başka ürüne geçtim ama tekrar alabilirim. Başarılı bir pudra.
Ve bu ay benim bitirdiğim ürünler bu şekildeydi. Siz bu ay neler bitirdiniz? Benim bitirdiklerim içinde sizin de Kullandığınız var mı? Yorumlara yazarsanız çok mutlu olurum. Sevgilerimle...


Bitenler yazılarını seviyorsanız;





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder