Bu Blogda Ara

30 Mart 2014 Pazar

Haftasonu Rutini

Seçimler de olsa her hafta pazar günleri, bir saati kendime ayırmayı seviyorum. Hempazartesiye hazırlık oluyor, hem de mutlu oluyorum. Bugün size bu rutinden bahsetmek istiyorum.
Öncelikli olarak cildimin ve saçlarımın kuru olduğunu belirtmeliyim. Ayrıca beyaz tenli olduğum için malesef ne kadar korusam da bu yaz güneş malesef küçük lekeler miraz bıraktı. Ama mucizevi şekilde yazdan beri düzenli yaptığıma bağladığım kil maskesi beni kurtardı diyebilirim. 

İlk olarak banyo öncesi,
saçlarıma kuaförümden aldığım Redist marka yağ karışımını uyguluyorum. 40-50 dakika bekliyorum.
 
Sonrasında aktardan aldığım kil maskesini su ile karıştırıp 6-7 dakika bekliyorum. Cildim kuru olduğu için 6-7 dakika bekletiyorum, yağlı cildi olanlara bu süreyi biraz daha uzatılması öneriliyor.

Ve doğru duşa...

Banyodan sonra tonik ile cildimi silip, nemlendiricimi uyguluyorum. 

Dışarı çıkacaksam yüksek güneş koruma faktörlü bir üründen mutlaka destek alıyorum.

Saçlarımı düzleştireceksem biraz kurutup John Frieda'nın Frizz-Ease serumunu uygulayıp kurutmaya devam ediyorum. Bu serumun özelliği düzleştirmeye yardımcı olması. Eğer maşa yapacaksam daha farklı bir serum seçiyorum.

İşte bu kadaaar:)
Aslında otomatik olarak yapınca her hafta bu rutine alıştım sanırım. anlatınca çok uzun gibi görünse de aslında değil. En mutlu olduğum nokta kil maskesi sayesinde lekelerim çok çok azaldı. Üstelik kil maskesi hücre yenilenmesine de yardımcı oluyormuş. Hazır havalar ısındı, denemenizi öneririm. Daha başka öneriniz varsa da paylaşırsanız çok sevinirim. 
Görüşmek üzere iyi bir hafta diliyorum  :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder