Bu Blogda Ara

18 Mart 2014 Salı

Clinique

Şubat ayında size aldığım bir seti ve içinden çıkanlardan bahsetmek istiyorum.
Clinique Chubby Dostluğu

Bu sete bayıldım. Eğer henüz istediğiniz gibi bir rimel, nemlendirici ve doğal renklerde her zaman sürülecek bir ruj arıyorsanız harika bir paket! :)
Üstelik üçü bir arada cidden çok uygun geldi bana. 
İlk olarak Chubby lipbalm harika nemlendiriyor. Rengi tam bir şeker pembesi. Eğer doğal bir görünüm istiyorsanız kaçırmayın derim.
Nemlendiricisine de bayıldım. Kıvamı yoğun değil, neredeyse jel gibi. Hemen dağılıyor. uygulaması çok kolay. Bu ürün 15ml ama devamında da almayı planlıyorum.
Gelelim rimeline: 
Çok ilginç bir fırçası var. hem taraklı hem de yuvarlak kısmı mevcut.



Yuvarlak kısmı ile rimeli sürüp tarak kısmı ile tarıyorum, böylece uzun ve ayrılmış kirpikler daha hoş görünüyor. Ben sevdim.

Yine de her gün kullanmaya kıyamıyorum. Orası ayrı :)












Bu ürünlerle birlikte bir günün makyajı da bunlar oldu. uygulama sırasına göre:
1. Oriflame fondoten fırçası ile Pure Beauty Bb krem
2. Oriflame pudra fırçası ile t bölgesine loreal True Match pudra
3. Avon lacivert göz kalemi kirpik dipleri için
4. Clinique maskara
5. Essence pespembe allık :) avon allık fırçası ile.
6. ve son olarak Chubby lipbalm :)

pembe düşünelim, toz pembe hayaller, hayatlar yaşayalım. Öpüyoruuum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder