Bu Blogda Ara

21 Eylül 2015 Pazartesi

En sevdiğim nude rujlarım

Merhaba
Bugün hava inanılmaz serinledi, yağmur yağdı ve nihayet sonbahar gibi bir gündü. Bende bunu fırsat bilerek sonbahar ve kış ayları için şahane olacak rujların yazısını yazmaya karar verdim. 
Üçünün renkleri de birbirine inanılmaz benziyor, o yüzden ayrı ayrı yazı yazmak istemedim. Haydi lafı uzatmadan başlayayım. 
Golden Rose markasının Velvet Matte serisini biliyorsunuzdur. Birçok pahalı fiyatlı ruju ezdi geçti. Kalıcılıkları renkleri ve yapıları şahane! 
Üstelik çok da uygun fiyatlı. İndirimsiz 14,90 TL indirim olduğunda 8,90 a kadar düşebiliyor. 
Ben bu yazı da iki renginden bahsedeceğim. 01 ve 16 numara. 
01 numara olan biraz daha açık renk ve içinde kızıllık yok. Sütlü kahve dediğimiz şekilde bir renk. Özellikle koyu göz makyajı yapacaksanız tam bir sür çık rengi. Açık tenli herkese yakışacak bir renk. 
Bu renkler genelde benim dudaklarımda çok belirgin olmaz, açık kaçar. Ama bu hiç öyle olmadı. Aldığımdan beri sürekli elim bu ruja gidiyor. Özellikle açık tenli isemiz mutlaka deneyin. 
Peki ya esmerler? Esmerlere önerim ise 16 numaralı olanı. Neredeyse çok yakın ama bir tık daha koyu. İçinde birazcık kahve kızıl yansımaları olan bir renk. 
Ben bu rengi tek başına çok uygulayamıyorum. Bana biraz koyu geliyor. Mutlaka tam bir makyaj yapman gerekiyor. 
Bu iki renk de yalnız sarı alttonlu olanlara ya da nötr olanlara daha çok yakışacaktır. O yüzden mutlaka deneyiniz. 
Yanyana ise bu şekilde. 

01 numarası daha yakından bu şekilde. 

Eğer ki cilt alttonunuz daha pembe ise belki bu renklere yakın ama daha pembeliler barındıran wnw bare it all a bakabilirsiniz. Bare it all isimli ruju ayrıntılı olarak yazmıştım, kısaca yine mat ve kalıcı bir ruj. Üstelik çok uygun fiyatlı. Ve yedeklediğim nadir rujlarımdan. Gerçekten çok seviyorum. Paketlemesi biraz zayıf sadece. Ama fiyatını düşününce o kadar da olsun diyorum. 
Bu üç rengi kıyaslayacak olursam; 
Ben bu üçünü de almıştım ama şimdi olsa belki 16 yı (ortadaki) almayabilirdim. Bana biraz koyu geliyor. Eğer siz de tam tersi bana göre esmer isemiz belki 01 i es geçebilirsiniz. Tabiki sana ne  özge de diyebilirsiniz. haketmiş de olabilirim. :) 
Umarım faydalı bir yazı ölmüştür. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder