Bu Blogda Ara

5 Ocak 2015 Pazartesi

Pure Beauty CC Cream

Günaydın yine,
Bugün size severek, bayılarak kullandığım bir cc krem yazısı yazacağım. Her gün hemen hemen kullanıyorum. Sürerken hafif hafif yayılan gül kokusu da dahil olmaz üzere ben bu cc kreme aşığım.

CC kremler ciltte renk eşitliğini sağlamayı vaad eden, ayrıca nemlendirme ve güneş koruma özelliği de içeren ortadan açığa doğru kapatıcılığı olan ürünler olarak dünyamıza girdi.

Açıkçası ben bu tarz ürünlerden çok da bir tedavi beklentisi içinde değilim. Cildimin şu halini bozmasın, renk eşitliği sağlasın, aydınlık dursun ve makyajım için hoş bir zmin hazırlasın istiyorum.

Yani böyle yüksek kapatıcı bir ürün arıyorsanız, hayır bu cc krem aradığınız ürün değil.

Kremsi bir yapısı olan bu pure beauty cc krem için benim sevme sebeplerim bu şekilde...

Kapatıcılığı az, ancak ciltte olan kırmızılıkları çok güzel nötrlüyor.
Gözenek görünümünü azaltıyor.
İçinde spf 30 koruma faktörü var. Kış ve ilkbaharda ekstra güneş kremine ihtiyaç duymuyorum.
İçerisinde minik ışıltılar var, aydınlık bir görüntü veriyor. Bu yönü en sevdiğim kısmı. Simlerinden korkmayın. Abartıdan uzak sağlıklı bir görünümü var. Islak görünüm sevenler ayrıca sevecektir. Transparan pudra ile üzerinden geçerseniz zaten daha mat bir görüntü elde ediyorsunuz. 
Sürdükten beş on dakika sonra cilde uyum sağlıyor.
Cildimde sivilce siyah nokta gibi problemlere yol açmadı.
İki rengi var, seçenekli olması şahane, aynı markanın bb kremi tek renk. Ve bendeki ivory rengi gerçektende açık bir renk. Benim gibi beyaz tenli iseniz çok seveceksiniz.
Ayrıca Watsosnlarda satılan bu ürün 40 ml ve 26 Lira gibi bir fiyata sahip. Beğenmeseydim de çok canım sıkılmazdı. 


Peki %100 memnun musun derseniz. Hayır! Tabi ki de eksi yönleri var. Ama çok da önemsemiyorum ben.
Ama yine de yazayım... Belki sizin için önemlidir.

Bulaşıyor, el ile uyguladıktan sonra makyaja devam etmeniz zor, yıkamanız gerekir. Ben daha çok makyaj fırçaları ile uyguluyorum.
Makyaj süngerleri ile daha da güzel sonuç veriyor. 
T bölgesinde yağlanma varsa gün içinde parlıyor. Ben nolur ne olmaz diye mutlaka transparan bir pudra ile sabitliyorum. Hem tüm gün kalıyor hem de içinde bulunan simleri T bölgesinde nötrlemiş oluyorum. Ayrıca fırça izi varsa bol kıllı tombik fırça ile pudrayı tampon hareketlerle uyguladığınız zaman fırça izlerini de yok ediyor.

Çok sürmeyeceksiniz, çok sürerseniz malesef hoş görünmüyor. Az az ihtiyacınızıa göre ve sık fırçalı bir fırça ile uygulamalısınız. Aksi takdirde fırça izi oluyor. Ben expert face ya da buffing brush ile uyguluyorum.

İşte benim hemen hemen her gün kullanıdğım cc kremim bu şekilde. Aynı markanın bb kremini de çok sevmiştim, ama cildimde olan kızarıklık sebebi ile bu daha çok işimi gördü diyebilirim. İkisi de elimde var şu an. Mat bitişli bir makyaj istediğimde bb kreme yöneliyorum.


Not: Yağlı ciltleri olanlar mutlaka önceden denemeli. Benim cildim kuruya dönük t bölgesi yağlı karışık! bir cilt. :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder